Buch, Englisch, 364 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 518 g
Reihe: Chandos Asian Studies Series
Buch, Englisch, 364 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 518 g
Reihe: Chandos Asian Studies Series
ISBN: 978-1-84334-469-8
Verlag: Woodhead Publishing
- The work is academically underpinned and contains relevant insights for practising managers
- The authors draw upon their marketing and management knowledge and expertise in order to contribute to a developing body of general management theory
- The methodological approach outlined in the book will facilitate a deeper understanding of how national cultural value systems are linked with organizational cultural value systems, and this will enhance interdisciplinary research approaches
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
The link between organizational culture and national culture; Japanese and Korean national cultural similarities and differences; Marketing strategy and customer service; Retailing strategy; The strategic marketing context; Grounded theory; Grounded theory relating to Japanese and Korean electronics companies.