Buch, Englisch, Band 11, 267 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 590 g
Reihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE]
Buch, Englisch, Band 11, 267 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 590 g
Reihe: Studies in Second and Foreign Language Education [SSFLE]
ISBN: 978-1-61451-402-2
Verlag: De Gruyter
The use of technology for second language learning is ever more present. This book offers a unique four-prong approach (theoretical, methodological, empirical, and pedagogical) to current and prospective uses of technology in L2 learning from a psycholinguistic perspective. It is accessible to teachers, graduate students, and professors of all disciplines interested in technology and L2 learning.
Zielgruppe
Language Learning Instructors; Language Learning Software Developers.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Psycholinguistik, Neurolinguistik, Kognition
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft