Levicki | Small Business | Buch | 978-1-138-68693-9 | sack.de

Buch, Englisch, 162 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 260 g

Levicki

Small Business

Theory and Policy
1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-138-68693-9
Verlag: Routledge

Theory and Policy

Buch, Englisch, 162 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 260 g

ISBN: 978-1-138-68693-9
Verlag: Routledge


This book, originally published in 1984, examines the role of small firms in Britain, Germany, France and Italy and critically appraises government policies towards them. It reassesses economic theories concerned with concentration and competition, theories which need some re-thinking to accommodate the growing importance of small business.

Levicki Small Business jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Part 1: The Small Firm 1. Introduction 2. The Small Firm Part 2: New Firm Formation: The Theory 3. The New Firm: An Economic Perspective 4. New Firm Formation: Some Non-Economic Approaches Part 3: New Firm Formation: Some Empirical Results 5. A Survey of New Firms 6. The Personal Characteristics of New Firm Founders 7. Getting Started 8. Finance for the New Firm 9. Impact on the Local Economy Part 4: Implications for Policy 10. New Firms: The Regional Perspective 11. Small Firms Policies: A Critique


Cyril Levicki



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.