Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Proceedings of the International Scientific-Practical Conference (ISPC 2022)
Buch, Englisch, 250 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Reihe: Springer Proceedings in Business and Economics
ISBN: 978-3-031-45600-8
Verlag: Springer Nature Switzerland
This book presents selected contributions to the International Scientific-Practical Conference 2022 (ISCP 2022) organized by East European University (Georgia) and E-Commerce Institute (Germany). It discusses the possibilities of digital management under current conditions, highlights recent technological advances, and addresses further marketing perspectives. The topics covered include digitalization, digital transformation, e-commerce, artificial intelligence, big data, blockchain, online marketing, the transformation of small and medium-sized businesses, digital law, digital social innovation, and digital ethics.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Geisteswissenschaften Philosophie Angewandte Ethik & Soziale Verantwortung Wissenschaftsethik, Technikethik
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Technologie: Soziale & Ethische Aspekte
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management