Malhotra | Review of Marketing Research | Buch | 978-0-7656-1306-6 | sack.de

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 179 mm x 252 mm, Gewicht: 599 g

Malhotra

Review of Marketing Research


1. Auflage 2007
ISBN: 978-0-7656-1306-6
Verlag: Emerald Group Publishing Limited

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 179 mm x 252 mm, Gewicht: 599 g

ISBN: 978-0-7656-1306-6
Verlag: Emerald Group Publishing Limited


This book provides current, comprehensive, state-of-the-art articles in review of marketing research. It focuses on customer relationship management, customer asset management, and customer portfolio management. The book describes how companies can effectively cultivate customer relationships.

Malhotra Review of Marketing Research jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Managing Customer Relationships 2. A Critical Review of Marketing Research on Diffusion of New Products 3. On the Distinction between Cultural and Cross-Cultural Psychological Approaches and its Significance for Consumer Psychology 4. Consumer Responses to Price and its Contextual Information Cues: A Synthesis of Past Research, a Conceptual Framework, and Avenues for Further Research 5. Store Brands: From Back to the Future 6. Language, Thought, and Consumer Research 7. You ought to be in Pictures: Envisioning Marketing Research


Naresh K. Malhotra



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.