Buch, Englisch, 166 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 358 g
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
Synergies, Contaminations, and Hybridizations
Buch, Englisch, 166 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 358 g
Reihe: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
ISBN: 978-3-030-26120-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
1. When Fashion Met Arts: The Artification of Fashion Brands.- 2. Brunello Cucinelli, a humanistic approach to fashion.- 3. Trussardi and the art of promoting art.- 4. Gucci: Branding art or art branding?.- 5. Christian Dior: The Art of Haute Couture.- 6. Balenciaga, the Master of Haute Couture.- 7. Conclusion.