E-Book, Englisch, 232 Seiten, eBook
Reihe: Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
Customer Expectations and Customer Responses
E-Book, Englisch, 232 Seiten, eBook
Reihe: Neue Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung
ISBN: 978-3-658-34440-5
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: Wasserzeichen (»Systemvoraussetzungen)
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1 Introduction.- 2 Conceptual Background.- 3 Method.- 4 Study 1: A Service Robot Acceptance Model: Customer Acceptance of Humanoid Robots During Service Encounters.- 5 Study 2: A Cross-Country Comparison of Attitudes toward Humanoid Service Robots.- 6 Study 3: Beyond the Call of Duty: The Impact of Innovative Service Behavior by Robots on Customer Delight.- 7 Study 4: Customer Responses to Service Robots: Comparing Human-Robot Interaction with Human-Human Interaction.- 8 Overall Discussion.