Superior Communication Strategies for Creating Stronger Connections
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 150 mm x 226 mm, Gewicht: 454 g
ISBN: 978-0-367-55942-7
Verlag: Taylor & Francis
In extensive interviews with a wide variety of experts, including authors, fighter pilots, business leaders, politicians, and astrophysicists, Moseley tests these principles, teases out new, provocative ideas, and anticipates how forming stronger connections will help us address today’s greatest challenges. Though it tackles serious subjects, offers an illuminating perspective on the evolution of human discourse, and shares important insights on interpersonal relations, Ignition is also a good, fun read. A broad range of colorful anecdotes gives this book of philosophical wisdom and practical advice the zest of a juicy memoir.
Zielgruppe
Professional and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Qualitätsmanagement, Qualitätssicherung (QS), Total Quality Management (TQM)
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
Weitere Infos & Material
Part One: Communication from the Beginning: History and Philosophy 1. Spark 2. Controlling Your Environment 3.Meaning Out of the Mire 4.Public Opinion: A Brief Primer on Public Affairs 5.Rule of Reaction 6.Friction 7.State of the World: Desperate as Usual 8.The Red Baron Meets the Buddha 9.Decision Making 10. Working the Room Part Two: Communications Planning and Implementation 11. Where Are You Going? 12. Reason and Emotion in Stories 13. Messaging and Movements 14. Hero's Journey: A formula for how to tell a good story 15. Anatomy of a Butterfly: Inside the Microsoft campaign 16. Good as Gold: Power of Metaphor 17. Date in the New Bacon: Targeting 18. Our Digital World 19. Holy Trinity: Time, Money and People 20. Rocking the Vote Part Three: Why 21. Days of Action 22. Participant, Not Spectator 23. Ash Blast 24. Your Rock, Your World