Moutinho / Chien | Problems in Marketing | Buch | 978-0-7619-7178-8 | sack.de

Buch, Englisch, 336 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 196 mm x 241 mm, Gewicht: 886 g

Moutinho / Chien

Problems in Marketing

Buch, Englisch, 336 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 196 mm x 241 mm, Gewicht: 886 g

ISBN: 978-0-7619-7178-8
Verlag: SAGE Publications Ltd


Fully revised and updated, Problems in Marketing includes over 50 new problems. This varied and challenging collection of problems has been written as a learning aid to any marketing textbook. The problems cover a wide range of marketing practice, each problem concentrating on a single concept or technique of marketing management.



Problems begin with a full introduction to the concept followed by explicit instructions for solving them. This leads directly to a series of discussion questions to further enhance the application of each problem. Solutions are also available to lecturers by clicking on the companion website logo above.
Moutinho / Chien Problems in Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Environmental Scanning
Consumer Behaviour
Market Research and Market Forecasting
Strategic Marketing
Positioning, Product and Pricing
Pricing
Integrated Marketing Communication
Internet Marketing
Sales and Distribution Management
International Marketing
Issues and Trends


Chien, Charles S
Charles S. Chien is Associate Professor at the College of Business, Feng Chia University, Taiwan.

Moutinho, Luiz A M
Luiz Moutinhois Foundation Chair of Marketing at the Department of Management, University of Glasgow


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.