Roberts | Learning to Teach Reading | Buch | 978-0-7619-6329-5 | sack.de

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 224 g

Roberts

Learning to Teach Reading


2. Auflage 1999
ISBN: 978-0-7619-6329-5
Verlag: SAGE PUBN

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 224 g

ISBN: 978-0-7619-6329-5
Verlag: SAGE PUBN


`Some interesting ideas for Literacy Hour. A useful introduction and source of ideas' - NATE This accessible and practical guide to teaching young children to read focuses on: the process of learning to read and its implications for teaching; issues about learning to read which all teachers need to understand; and a programme of teaching children to read. The author deals with the learning that is necessary, and the teaching which enables it to be achieved. Now fully updated to include the most recent thinking on phonics, handwriting and literacy practices in the early years classroom, the book proposes a theoretical teaching model which will help teachers to make optimum use of the Literacy Hour.

Roberts Learning to Teach Reading jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Learning to Read
Some Basic Considerations
A Basic Programme for Teaching Children to Read
Pitfalls with Phonics
The Literacy Hour
A Theoretical Basis for Its Implementation
Handwriting
Starting Points and Sequences



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.