Singh | Driving Traffic and Customer Activity Through Affiliate Marketing | Buch | 978-1-5225-2656-8 | sack.de

Buch, Englisch, 195 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 683 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Singh

Driving Traffic and Customer Activity Through Affiliate Marketing


Erscheinungsjahr 2017
ISBN: 978-1-5225-2656-8
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 195 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 683 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-5225-2656-8
Verlag: Business Science Reference


Technological developments have created new opportunities for contemporary businesses. Online stores can now utilize a specific branch of marketing in order to maximize the revenue of their business and increase website traffic.

Driving Traffic and Customer Activity Through Affiliate Marketing is an essential reference publication highlighting the latest scholarly research on the method of increasing online business traffic and sales by external referrals. Featuring extensive coverage on a broad range of topics and perspectives such as networking, program management, and customer satisfaction, this book is ideally designed for academicians, practitioners, and students seeking current information on ways to increase customer activity.

Singh Driving Traffic and Customer Activity Through Affiliate Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Surabhi Singh, IMS Ghaziabad, India.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.