Buch, Englisch, 320 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 612 g
Buch, Englisch, 320 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 612 g
ISBN: 978-1-66848-141-7
Verlag: IGI Global
Achieving Economic Growth and Welfare Through Green Consumerism offers a comprehensive analysis of green consumerism, taking into account the diversity of views and debates surrounding the ideology. The diversity of topics and multidisciplinary viewpoints offer an insightful overview of the nature of green consumerism, its manifestations, issues, and practices. Covering topics such as consumption behavior, green marketing tools, and purchasing behavior, this premier reference source is a pivotal resource for business leaders, business analysts, economists, marketers, students and educators of higher education, researchers, and academicians.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltschutzorganisationen, Naturschützer