Thomas | World Yearbook of Education 2002 | Buch | 978-0-415-50114-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 454 g

Reihe: World Yearbook of Education

Thomas

World Yearbook of Education 2002

Teacher Education - Dilemmas and Prospects
1. Auflage 2012
ISBN: 978-0-415-50114-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Teacher Education - Dilemmas and Prospects

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 454 g

Reihe: World Yearbook of Education

ISBN: 978-0-415-50114-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd


This text examines four key areas of teacher education. These are: theories, models and ideologies of teacher education; the control of teacher education by the state, and the role of schools and HE; cultural perspectives and the education of teachers; and continuities in teacher education.

Thomas World Yearbook of Education 2002 jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Section I Control of teacher education by the state with reference to schools and higher education: 1. Socrates was right? Teacher education systems and the state, Robert Cowen; 2. Teacher education in Argentina - at a crossroads or at a loss?, Teresa Dav




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.