Buch, Englisch, 650 Seiten, Paperback, Format (B × H): 168 mm x 240 mm, Gewicht: 1128 g
Innovations from Industry and Research
Buch, Englisch, 650 Seiten, Paperback, Format (B × H): 168 mm x 240 mm, Gewicht: 1128 g
ISBN: 978-3-662-66511-4
Verlag: Springer
The translation was done with the help of artificial intelligence. A subsequent human revision was done primarily in terms of content.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Data Mining
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Computeranwendungen in der Technik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Computeranwendungen in Wissenschaft & Technologie
Weitere Infos & Material
Monetization of data using the example of production machines: basics, challenges and potential.- Part I - Legal aspects of data monetization.- Part II - Business aspects of data monetization.- Part III - Information technology aspects of data monetization.- Part IV - Data monetization in the manufacturing industry.- Part V - Data Monetization in Energy Technology.- Part VI - Data Monetization in Other Emerging Application Fields.