Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 229 mm, Gewicht: 445 g
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 164 mm x 229 mm, Gewicht: 445 g
ISBN: 978-0-7506-5249-0
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Zielgruppe
Second and final year undergraduate and postgraduate students on hospitality management courses. Practising managers in middle management positions within SMEs and major branded businesses.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Technische Wissenschaften Sonstige Technologien | Angewandte Technik Sonstige Technologien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Ökotrophologie (Ernährungs- und Haushaltswissenschaften)
Weitere Infos & Material
Introduction; Consumers and services; Individual processes; Social processes; Cultural influences; Consumer decision models; The end of the marketing concept; Postmodern consumers; Marketing meaning and signification; Researching contemporary consumers; Hospitality implications of the revolution in consumption.