E-Book, Englisch, 256 Seiten
Reihe: Donald McGannon Communication Research Center's Everett C. Parker Book Series
Yanich Buying Reality
1. Auflage 2020
ISBN: 978-0-8232-8898-4
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Political Ads, Money, and Local Television News
E-Book, Englisch, 256 Seiten
Reihe: Donald McGannon Communication Research Center's Everett C. Parker Book Series
ISBN: 978-0-8232-8898-4
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Buying Reality compares the political ads, money and political stories on local television news in the 2016 Presidential and Down Ballot campaigns.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
Weitere Infos & Material
Introduction 1
1 Why Local Television News Matters 19
2 A Brief History of Political Advertising 39
3 Research Method and Market Profiles 61
4 Political Ads 75
5 Political Stories 98
6 The Markets 131
7 The Business of News 174
Conclusion: Where Do We Go from Here? 210
Acknowledgments 227
Reference List 231
Index 253