Buch, Englisch, 119 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 187 g
Buch, Englisch, 119 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 187 g
Reihe: Palgrave Studies in US Elections
ISBN: 978-3-030-15806-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Politische Soziologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Studien zu einzelnen Ländern und Gebieten
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
Weitere Infos & Material
1. Why Emotions Matter in Politics.- 2. The Year of 'Democrazy' and The Politics of Spectacle.- 3. The Politics of ‘America First’: Problematizing the Economy and Trade on The Campaign Tail.- 4. The Health of a Nation: The Politics and Legacy of Health Care Reform.- 5. Neo-Nativism and Global Frienemies: Feelings Toward Immigration and National Security Issues.- 6. God, Guns, and Bathrooms: Concepts of Morality on the Campaign Trail.- 7. Conclusion: The Campaign of Personalized Conflict.