Young | A Short Guide to Marketing Model Alignment & Design | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 60 Seiten

Young A Short Guide to Marketing Model Alignment & Design

Advanced Topics in Goal Alignment - Model Formulation
1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-5439-1556-3
Verlag: BookBaby
Format: EPUB
Kopierschutz: PC/MAC/eReader/Tablet/DL/kein Kopierschutz

Advanced Topics in Goal Alignment - Model Formulation

E-Book, Englisch, 60 Seiten

ISBN: 978-1-5439-1556-3
Verlag: BookBaby
Format: EPUB
Kopierschutz: PC/MAC/eReader/Tablet/DL/kein Kopierschutz



Marketing Models are neither just Statistics nor just Marketing, but a synthesis of the information sources creating a cohesive predictive system. If you're looking for a book that talks about the 'logic of marketing' and the 'design of statistical models' in an integrated way to increase model accuracy and improve business profits, then this book was written for you.

Young A Short Guide to Marketing Model Alignment & Design jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.