Buch, Englisch, 188 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 351 g
Buch, Englisch, 188 Seiten, Paperback, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 351 g
ISBN: 978-1-107-43972-6
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Entwicklungspsychologie Pädagogische Psychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Sonderpädagogik, Heilpädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Pädagogische Psychologie
Weitere Infos & Material
Introduction: positive rules for your life as a teacher; 1. Promoting positive behaviour in the classroom; 2. Theory: scaffolds for understanding the behaviour of children and young people; 3. 'Thinking it through': responding to children who present with SEBD; 4. Wider contexts: the role of assessment, working with allied professionals and policy; 5. Teacher expertise; 6. Research-informed teaching: questioning 'rules for living' in schools; 7. Putting teachers in the picture: teacher behaviour and wellbeing; Conclusion: principles to guide practice in the classroom.