Atli | Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience | Buch | 978-1-7998-3126-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, 304 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1088 g

Atli

Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-1-7998-3126-6
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 304 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1088 g

ISBN: 978-1-7998-3126-6
Verlag: Business Science Reference


Marketing research in modern business has developed to include more than just data analytics. Today, an emerging interest within scientific marketing researches is the movement away from consumer research toward the use of direct neuroscientific approaches called neuromarketing. For companies to be profitable, they need to utilize the neuromarketing approach to understand how consumers view products and react to marketing, both consciously and unconsciously. Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience is a key reference source that provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the neuromarketing field. While highlighting topics such as advertising technologies, consumer behavior, and digital marketing, this publication explores cognitive practices and the methods of engaging customers on a neurological level. This book is ideally designed for marketers, advertisers, product developers, brand managers, consumer behavior analysts, consumer psychologists, managers, executives, behaviorists, business professionals, neuroscientists, academicians, and students.

Atli Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.