Beveridge | Special Educational Needs in Schools | Buch | 978-0-415-20294-7 | www.sack.de

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 211 g

Beveridge

Special Educational Needs in Schools


2. Auflage 1999
ISBN: 978-0-415-20294-7
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 211 g

ISBN: 978-0-415-20294-7
Verlag: Routledge


This new edition of Special Educational Needs in Schools provides a concise but comprehensive overview of key issues in provision for children with special needs in schools, emphasising the role of the mainstream classroom teacher. This second edition looks at the numerous changes in special educational policy and practice that have taken place in the past five years. Topics covered include:

* concepts of SEN
* the legislative framework
* the range of special educational need and provision
* teaching approaches and organisational strategies
* frameworks of support.

Beveridge Special Educational Needs in Schools jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Concepts of Special Educational Needs 2. The Legislative Framework 3. The Range of Special Educational Need and Provision 4. A Curriculum for All? 5. Teaching Approaches and Organisational Strategies 6. The Social and Emotional Context for Learning 7. Frameworks of Support


Sally Beveridge is Senior Lecturer in Education at the University of Leeds.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.