Buchholz | When a brand gets wings. Red Bull's secret of marketing success | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 10 Seiten

Buchholz When a brand gets wings. Red Bull's secret of marketing success

Red Bull's secret of marketing success
1. Auflage 2008
ISBN: 978-3-638-90602-9
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection

Red Bull's secret of marketing success

E-Book, Englisch, 10 Seiten

ISBN: 978-3-638-90602-9
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection



Essay from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, University of Southampton (University of Southampton - Centre for Language Study), course: Intermediate English for Business, language: English, abstract: The high energy drink Red Bull has been profitably sold since 1987. The company's figures confirm its success around the world. Red Bull's secret is an extraordinary marketing consisting mainly of the organisation of fun sport events to create a cool image and make teenagers loyal costumers. With this unique concept the enterprise will go on governing the growing energy drink branch.

Buchholz When a brand gets wings. Red Bull's secret of marketing success jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.