Buch, Englisch, 166 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 413 g
Reihe: China Perspectives
Buch, Englisch, 166 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 413 g
Reihe: China Perspectives
ISBN: 978-1-03-216495-3
Verlag: Taylor & Francis
Deploying a cost-benefit analysis and multidisciplinary perspectives from education, economics, neurocognition, gender studies, child development, and international development, this book presents a range of critical interventions in education development and investment that have proven to be effective in many countries around the world. The book draws on theoretical and practical experience in the field of education investment and analyses key issues in China's early childhood education, early reading, girls' education, brain science application in international education, small-scale schools in low income areas and teacher education.
Students and scholars of education and development and Chinese education will benefit from this title.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Entwicklungsstudien
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Berufe, Ausbildung, Karriereplanung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Prüfungen und Beurteilungen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung Ausbildungsfinanzierung, Studienfinanzierung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
Weitere Infos & Material
1. Why to Invest in Education: An Economic Perspective. 2. Physical Conditions of Schools and Education Outcomes. 3. Investment in Early Childhood Development: Observations from Empirical Evidence. 4. Vision Before Comprehension: Neglected Variables Affect the Performance of Low-income students. 5. Girls' Education: Why to Invest and What Works. 6. Improving Teaching and Learning in Low-income Schools: Innovation and Implications for Escuela Nueva. 7. How Can the Education Systems Get Quality Teachers?