Chong | Managing a Chinese Partner | Buch | 978-1-137-00581-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, 273 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 218 mm, Gewicht: 522 g

Chong

Managing a Chinese Partner

Insights from Gobal Companies
2013. Auflage 2013
ISBN: 978-1-137-00581-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK

Insights from Gobal Companies

Buch, Englisch, 273 Seiten, Format (B × H): 142 mm x 218 mm, Gewicht: 522 g

ISBN: 978-1-137-00581-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK


By drawing on the experiences of Danone, Nestlé, Coca-Cola and SABMiller, this book provides an insight into why and how the managing a Chinese Partner can deliver value for a joint venture in China, a goal shared by many but achieved by few.

Chong Managing a Chinese Partner jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. The Case for Laying the Cornerstones 2. Danone's Bitter Split-up With Hangzhou Wahaha 3. Nestlé's Nurturing Care of Totole 4. Coca-Cola's Long Courtship of COFCO 5. SABMiller's Leap of Faith with China Resources 6. Lonely Journey of an Ice Cream Peddler in China 7. Catering To Every Palate in China (…almost) 8. Three Steps to Laying the Cornerstones


Lub Bun Chong is Director of C Consultancy Limited and has worked with Chinese entrepreneurs, Chinese joint ventures and foreign companies in China since 1993.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.