Coleman / Schneider / Plank | Redesigning American Education | Buch | 978-0-8133-9102-1 | www.sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 287 g

Coleman / Schneider / Plank

Redesigning American Education


1. Auflage 1999
ISBN: 978-0-8133-9102-1
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 192 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 287 g

ISBN: 978-0-8133-9102-1
Verlag: Routledge


Drawing on several principles of sociological theory, James S. Coleman and his colleagues construct a new design for American schooling. The authors present compelling evidence on the deficits of our educational system compared to other countries, arguing that the problems are the result of inappropriate incentives for teachers, students, and parents.

Coleman / Schneider / Plank Redesigning American Education jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Incentives for Reforming Schools -- Output-Driven Schools: Principles of Design -- A Comparison of 1980 and 1990 Sophomore Mathematics Achievement -- Academic Press, Sense of Community, and Student Achievement -- Reconsidering Roles and Incentives in Schools -- External Examinations as an Incentive System -- Prognosis for Reform: Lessons from an Output-Driven Educational System


James Coleman, Stephen Plank, Kathryn Schiller



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.