Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 890 g
Reihe: Contributions to Economics
Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 890 g
Reihe: Contributions to Economics
ISBN: 978-3-7908-1706-5
Verlag: Physica Verlag
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftssysteme, Wirtschaftsstrukturen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Sonstige Fertigungsindustrien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Informationstechnik, IT-Industrie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Business Application Unternehmenssoftware SAP
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
Innovation and Competition in Online Markets.- Pricing and Bundling of Shared Information Goods: The Case of Cable Channels.- The Development of Electronic Payments Systems.- Behavioral Frictions in Online Contracting: Evidence from Yankee Auctions.- Online Channel Competition in a Differentiated Goods Market.- Competition and Growth in Virtual Markets.- Mobile Network Prospects: A Multi-sided Platform Analysis of Competition.- Regulation, Pricing and Evaluation by Real Options.- Real Options and Telecommunications Regulation.- A Discrete Real Options Approach to Access Pricing.- Optimal Pricing with Sunk Cost and Uncertainty.- Efficient Spectrum Policy Using Real Options and Game Theoretic Methods.- A Real Options Approach to Investment Evaluation with a Network Externality.- Empirical Approaches to Market Analysis.- Mixed Logit Analysis of Carrier Market Share with Stated-preference Data.- Information Technology, Corporate Performance and Firm Size.- A Contingent Valuation of Terrestrial DMB Services.- Consumer Preference for New Wireless Data Services.- An International SME E-marketplace Networking Model.