E-Book, Englisch, 154 Seiten, eBook
Corbae / Jensen / Schneider Marketing 2.0
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-3-540-24783-8
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Strategies for Closer Customer Relationships
E-Book, Englisch, 154 Seiten, eBook
ISBN: 978-3-540-24783-8
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Introduction: The New World of Marketing.- I: Challenges after the Internet Hype.- 1 E-Business Is Dead — Long Live E-Business!.- 2 Disruptive Technologies Are Changing Our Everyday Lives.- 3 The Unknown Customer.- II: Brave New Marketing World.- 4 Customer Experience — Holistic Brand Management.- 5 Customization — Customer Relationship Marketing.- 6 Contact — Real-Time Marketing.- 7 Channel — Multi-channel Marketing.- 8 Management Implications of Marketing 2.0.- About the Authors.- Directory of Key Words and Phrases.