Corbae / Schneider / Jensen | Marketing 2.0 | Buch | 978-3-642-05551-5 | sack.de

Buch, Englisch, 154 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 254 g

Corbae / Schneider / Jensen

Marketing 2.0

Strategies for Closer Customer Relationships
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2003
ISBN: 978-3-642-05551-5
Verlag: Springer

Strategies for Closer Customer Relationships

Buch, Englisch, 154 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 254 g

ISBN: 978-3-642-05551-5
Verlag: Springer


The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile communication, companies are able to create closer dialogs with key customers. These new technologies will have far-reaching consequences for marketing, sales and customer service. This book analyses the enduring changes marketing is undergoing and present the four most important new concepts: Holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing and multi-channel marketing. The text is accompanied by selected case studies from all over the world.

Corbae / Schneider / Jensen Marketing 2.0 jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner

Weitere Infos & Material


Introduction: The New World of Marketing.- I: Challenges after the Internet Hype.- 1 E-Business Is Dead — Long Live E-Business!.- 2 Disruptive Technologies Are Changing Our Everyday Lives.- 3 The Unknown Customer.- II: Brave New Marketing World.- 4 Customer Experience — Holistic Brand Management.- 5 Customization — Customer Relationship Marketing.- 6 Contact — Real-Time Marketing.- 7 Channel — Multi-channel Marketing.- 8 Management Implications of Marketing 2.0.- About the Authors.- Directory of Key Words and Phrases.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.