Crabill / Butin | Community Engagement 2.0?: Dialogues on the Future of the Civic in the Disrupted University | Buch | 978-1-137-44105-8 | sack.de

Buch, Englisch, 118 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2765 g

Reihe: Community Engagement in Higher Education

Crabill / Butin

Community Engagement 2.0?: Dialogues on the Future of the Civic in the Disrupted University


2014. Auflage 2014
ISBN: 978-1-137-44105-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us

Buch, Englisch, 118 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2765 g

Reihe: Community Engagement in Higher Education

ISBN: 978-1-137-44105-8
Verlag: Palgrave MacMillan Us


As higher education is disrupted by technology and takes place less and less on campus, what does meaningful community engagement look like? How can it continue to enrich learning? In Community Engagement 2.0?, Crabill and Butin convene a dialogue: five writers set out theoretical and practical considerations, five more discuss the issues raised.

Crabill / Butin Community Engagement 2.0?: Dialogues on the Future of the Civic in the Disrupted University jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Provocation: On the Future of the Civic in the Disrupted University; Dan Butin 2. From 'for' to 'of': Technology-Mediated Service-Learning as Both Disruption and Doorway to Deep Partnerships; Faith Beyer Hansen and Patti H. Clayton 3. Serving Online Communities: Service-Learning, Internet Studies, and Online Education; Ashley Hinck 4. Engaging in Communities of Practice: The Relationship of Community-Based and Online Learning in a Peer Tutoring Service-Learning Course; Dana Lynn Driscoll and Marshall Kitchens 5. Online Learning in the Twenty-First Century: Examining For-Profit Higher Education, Civic Connections, and the Loss of Rootedness; Colette Morrow and Melissa Tennyson 6. Responses and Dialogues; Susan Harden 7. Responses and Dialogues; Brandon Kliewer 8. Responses and Dialogues; George Kuh 9. Responses and Dialogues; Jessica 'Decky' Alexander 10. Considerations for the Future of the Civic in the Disrupted University; Scott Crabill


Jessica 'Decky' Alexander, Eastern Michigan University, USA Patti H. Clayton, USA Dana Lynn Driscoll, Oakland University, USA Faith Beyer Hansen, Boise State University, USA Susan B. Harden, University of North Charlotte, USA Richard Hartsell, University of South Carolina Upstate, USA Ashley Hinck, USA Marshall Kitchens, Oakland University, USA Brand Kliewer, Florida Gulf Coast University, USA George D. Kuh, Indiana University, USA Colette Morrow, Feminist Formations, USA Melissa Tennyson, Clark College, USA.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.