Building Success in Today's Open Economy
Buch, Englisch, 233 Seiten, Format (B × H): 144 mm x 223 mm, Gewicht: 432 g
ISBN: 978-1-137-34703-9
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The 10 Principles of Open Business is a practical guide to organizational design for the Twenty-First Century. Using case studies, the authors define the 10 principles of open business that organisations must adopt to both survive and thrive, and provide a practical method to assess the reader's own organization.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Dedication: Contents: Preface: Introduction: I Starting from a different place ii Defining Open Business and its Benefits iii Tesco PLC – An Open Business The Principles Chapter 1: Purpose Chapter 2: Open Capital Chapter 3: The Networked Organisation Chapter 4. Sharability Chapter 5. Connectedness Chapter 6. Open Innovation Chapter 7. Open Data Chapter 8. Transparency Chapter 9. Open Data (and Government) Chapter 10. Trust Summary and Next Steps About the author Acknowledgements