Everyday Life on the Small Screen
Buch, Englisch, 129 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 303 g
ISBN: 978-3-031-06310-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Introduction: Young People, the Smartphone, and Our Deeply Mediatised World
Chapter 2: The Smartphone as an Infrastructural Media Technology
Chapter 3: Intimately Connected Devices
Chapter 4: Digital Photography Practices
Chapter 5: Smartphones, Music Platforms, and the Algorithm Selection
Chapter 6: Apps and Consumer Experiences
Chapter 7: Smartphones beyond Addiction




