Liebe Besucherinnen und Besucher,
heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien
E-Book, Englisch, Band 11, 172 Seiten, eBook
Reihe: Cultural Studies and Transdisciplinarity in Education
Dyer Designing the Social
1. Auflage 2020
ISBN: 978-981-15-5716-3
Verlag: Springer Singapore
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Unpacking Social Media Design and Identity
E-Book, Englisch, Band 11, 172 Seiten, eBook
Reihe: Cultural Studies and Transdisciplinarity in Education
ISBN: 978-981-15-5716-3
Verlag: Springer Singapore
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
1 The Digital Metamorphosis.- 2 Defining Social Media...It's complicated.- 3 Devices and Technology: How the way in which we access social media affects our experiences, uses, and identities.- 4 What's 'social' about social media?.- 5 Enmeshing the user and design: How is identity managed online?.- 6 Comic Theory: A new, critical, adaptive theoretical framework for identity presentation.- 7 Critical Digital Citizenship: A call to action for educators and educational researchers.