Buch, Englisch, Band 26, 227 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 382 g
Reihe: Educational Linguistics
Stakeholder Perspectives on Assessment Innovation
Buch, Englisch, Band 26, 227 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 382 g
Reihe: Educational Linguistics
ISBN: 978-981-10-9128-5
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Prüfungen und Beurteilungen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
Weitere Infos & Material
Preface.- Acknowledgments.- Chapter 1: Mediating assessment innovation: Why stakeholder perspectives matter.- Chapter 2:Assessing spoken proficiency: What are the issues? .- Chapter 3:Introducing a new assessment of spoken proficiency: Interact.- Chapter 4: Investigating stakeholder perspectives on Interact.- Chapter 5: The advantages and disadvantages of Interact.- Chapter 6:The disadvantages of Interact and suggested improvements.- Chapter 7: Interact and higher proficiency students: Addressing the challenges.- Chapter 8: Interact and higher proficiency students: Concluding perspectives.- Chapter 9: Coming to terms with assessment innovation: Conclusions and recommendations.