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    Mooi / Sarstedt A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    3rd Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-56706-7
    Medium: Buch
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Sarstedt A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    Softcover Nachdruck of the original 2. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-51981-3
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Sarstedt A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    Softcover Nachdruck of the original 3rd Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-58592-4
    Medium: Buch
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    Mooi / Mooi-Reci / Sarstedt Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-10-5217-0
    Medium: Buch
    149,79 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Mooi-Reci / Sarstedt Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Nature Singapore
    ISBN: 978-981-13-5344-4
    Medium: Buch
    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Sarstedt / Mooi A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    3rd Auflage 2019
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-662-56707-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Sarstedt / Mooi A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    2. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-53965-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Sarstedt A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    2011. Auflage 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-12540-9
    Medium: Buch
    58,80 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Sarstedt A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    1. Auflage 2011
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-12541-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    55,92 € (inkl. MwSt.)
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    Sarstedt / Mooi A Concise Guide to Market Research

    The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
    2. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-53964-0
    Medium: Buch
    64,19 € (inkl. MwSt.)
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    Mooi / Sarstedt / Mooi-Reci Market Research

    The Process, Data, and Methods Using Stata
    1. Auflage 2018
    Verlag: Springer Singapore
    ISBN: 978-981-10-5218-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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