Fischer / Herbst / Thielemann | From Products to Services: Design of Innovative Service Offers | Buch | 978-3-946184-06-5 | sack.de

Buch, Englisch, 24 Seiten, GEH, Format (B × H): 179 mm x 253 mm

Fischer / Herbst / Thielemann

From Products to Services: Design of Innovative Service Offers

OPPORTUNITY - Facts for decision makers

Buch, Englisch, 24 Seiten, GEH, Format (B × H): 179 mm x 253 mm

ISBN: 978-3-946184-06-5
Verlag: UNITY AG


Ensuring long-term corporate success presents new challenges
for both small and medium-sized enterprises (SME) and large international
groups: global markets, the spread of digitalisation and
increasing economic liberalisation have created a huge amount
of consumers with increasing purchasing power. In a globalized
economy a vast amount of providers compete for these consumers.
For companies, it is increasingly important not to merely retain
market share but also to create growth in new markets and
thus ensure their long-term survival against the competition. In
addition to great flexibility and increased efficiency, this above all
requires the company to boost their differentiation.
Fischer / Herbst / Thielemann From Products to Services: Design of Innovative Service Offers jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.