Forest | University Teaching | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 484 Seiten

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

Forest University Teaching

International Perspectives
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-135-62790-4
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

International Perspectives

E-Book, Englisch, 484 Seiten

Reihe: RoutledgeFalmer Studies in Higher Education

ISBN: 978-1-135-62790-4
Verlag: CRC Press
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Forest University Teaching jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Issues of Instruction
Improving Teaching by Design: Preferred Policies, Programs and Practices, W. Alan Wright * Cross-Cultural Look at Perceptions of Good Teaching: Asia and the West, David Watkins * University Teachers and Instruction: Themes for Global Discussion, James J.F. Forest *
Perspectives of Student Learning and Assessment
Improving Teaching Through Research on Student Learning, Noel Entwistle * Learning Conditions and Study Strategies of Distance Learners at the University of the South Pacific, France Mugler and Roger Landbeck * Portfolios as an Alternative Assessment Practice in Higher Education, Kari Smith * Encouraging Collaborative Learning in Higher Education, Theodore Panitz and Patricia Panitz * How Micronesian Students Learn Skills for Personal Adjustment: Issues of Authority, Self-Disclosure, and Cultural Relevance, Kyle D. Smith, Seyda Turk Smith, and Iain K.B. Twaddle
Training and Development of University Teachers
Preparation of University Teachers: A Cross-National Perspective, Graham Gibbs * Academic Staff Development in Southern Africa: The Botswana Model, Michael J. Herrick * A University Teaching Practicum, John Dwyer
Images of Policy, Structure and Organization
Benchmarking Teaching Performance in Universities: Control, Policy, Theory, and "Best Practice," Margaret Robinson * Work-Based Experience and Higher Professional Learning in British Universities, Terry Hyland * Quality vs. Quantity: Effects of the Danish University 1990 Bachelor Degree Ordinance on Students' Educational Experience, Tronie Rifkin * Distance Teaching at the University of the West Indies, Howard A. Fergus * Integrating Writing Skills into the Curriculum of the Disciplines: A Social Constructionist Approach, Sheila Vance and Glenda Crosling * Student Activism and University Teaching in South Korea, Yung Che Kim * Accountability Without Tenure: Impact of Academic Contests on University Teaching at the University of Buenos Aires, Marcela Mollis and Daniel Feldman
Bibliography. Index.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.