Buch, Englisch, 576 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 254 mm, Gewicht: 943 g
Buch, Englisch, 576 Seiten, Format (B × H): 203 mm x 254 mm, Gewicht: 943 g
ISBN: 978-0-07-111483-7
Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
Written for the introductory communication course, Communication Works presents communication principles, interpersonal communication, group communication, and public speaking in an engaging and highly interactive manner. Its use of questions in the narrative, margins, boxes, and captions support instructors who prefer to lead a discussion-oriented and engaging course. Recognizing the challenges that our world presents for the communication students of the 21st century, the new edition includes enhanced ESL coverage and coverage of ethical, cultural, and technological issues, while also reemphasizing the focus on skill-building to promote the development of personal and professional relationships in real world and virtual settings.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Verbale & Nonverbale Kommunikationsprozesse
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Interkulturelle Kommunikation & Interaktion
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Massenmedien & Massenkommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikation & Medien in der Politik
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation