Glowik | Market Entry Strategies | Buch | 978-3-11-065067-9 | sack.de

Buch, Englisch, 171 Seiten, Paperback, Format (B × H): 210 mm x 280 mm, Gewicht: 509 g

Reihe: Business & economics

Glowik

Market Entry Strategies

Internationalization Theories, Concepts and Cases

Buch, Englisch, 171 Seiten, Paperback, Format (B × H): 210 mm x 280 mm, Gewicht: 509 g

Reihe: Business & economics

ISBN: 978-3-11-065067-9
Verlag: De Gruyter


This entirely revised and updated third edition of Market Entry Strategies continues to combine the profound explanation of internationalization theories and concepts with real-life firm cases. Reviewing the readers’ valuable feedback from successful previous editions this version targets to improve the readability. New firm cases of Delivery Hero and Tesla contribute to broaden the books’ industry focus. Particular attention is paid on the case studies developed to exercise in light of business practice what is theoretically taught and explained in the textbook. Through its link to digital learning tools such as charts available to the public at YouTube this new edition provides best pre-requisites for distance learning environments.
Glowik Market Entry Strategies jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Mario Glowik, Berlin School of Economics and Law, Germany


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.