Goodnough | Taking Action in Science Classrooms Through Collaborative Action Research | Buch | 978-94-6091-582-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 316 g

Goodnough

Taking Action in Science Classrooms Through Collaborative Action Research

A Guide for Educators
Erscheinungsjahr 2011
ISBN: 978-94-6091-582-6
Verlag: Brill Academic Publishers

A Guide for Educators

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 316 g

ISBN: 978-94-6091-582-6
Verlag: Brill Academic Publishers


This book provides an introduction to the nature of collaborative action research, explains how to engage in the action research process, and offers readers insights into how collaborative action research may be embedded in everyday classroom practice. The latter objective will be accomplished by engaging the reader with four case studies about teachers who took part in collaborative action research. Each case study focuses on teacher beliefs about science teaching and learning, how school-based teams of teachers develop and implement plans of action in their classrooms, and how action research results in changes teacher learning and classroom practice.

Goodnough Taking Action in Science Classrooms Through Collaborative Action Research jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.