Gruba / Rick / Cárdenas-Claros | Blended Language Program Evaluation | Buch | 978-1-137-51436-3 | www.sack.de

Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 4434 g

Gruba / Rick / Cárdenas-Claros

Blended Language Program Evaluation


1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-137-51436-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK

Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 4434 g

ISBN: 978-1-137-51436-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK


Advocating an argument-based approach, Blended Language Program Evaluation presents a framework for planning, conducting, and appraising evaluation of blended language learning across three institutional levels, and demonstrates its utility and application in four case studies carried out in diverse international contexts.

Gruba / Rick / Cárdenas-Claros Blended Language Program Evaluation jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


1. Situating blended language program evaluation

2. Essentials of blended language program evaluation: Towards an argument-based approach

3. Micro-level evaluation

4. Meso-level evaluation

5. Macro-level evaluation

6. A micro-level case study in Chile

7. A meso-level case study in the USA

8. A meso-level case study in Vietnam

9. A macro-level case study in Australia

10. Reflecting on blended language program evaluation


Paul Gruba is Senior Lecturer in applied linguistics at the University of Melbourne, Australia. His research interests include technology and language learning, second language listening, and multimodal discourse analysis. He is a co-author (with Don Hinkelman) of Blending technologies in second language classrooms (Palgrave Macmillan, 2012).

Monica S. Cárdenas-Claros is Adjunct Professor at the Instituto de Literatura y Ciencias del Lenguaje, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, Chile. Her research interests include technology integration in second and foreign language classrooms, blended learning, and computer-based L2 listening.

Ruslan Suvorov is Language Technology Specialist at the Center for Language & Technology, University of Hawaii at M?noa, USA. His research interests lie in the areas of instructional technology and design, computer-assisted language learning and testing, blended and online language education, second language listening, and eye tracking.

Katherine Rick is Vice Dean at the Lincoln Qatief Female College, Saudi Arabia. Her research interests include program evaluation, educational leadership, educational technology, and blended learning.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.