Buch, Englisch, 248 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 4434 g
ISBN: 978-1-137-51436-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Advocating an argument-based approach, Blended Language Program Evaluation presents a framework for planning, conducting, and appraising evaluation of blended language learning across three institutional levels, and demonstrates its utility and application in four case studies carried out in diverse international contexts.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
Weitere Infos & Material
1. Situating blended language program evaluation
2. Essentials of blended language program evaluation: Towards an argument-based approach
3. Micro-level evaluation
4. Meso-level evaluation
5. Macro-level evaluation
6. A micro-level case study in Chile
7. A meso-level case study in the USA
8. A meso-level case study in Vietnam
9. A macro-level case study in Australia
10. Reflecting on blended language program evaluation