Haas / Brown | Supporting English Learners in the Classroom | Buch | 978-0-8077-6174-8 | www.sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 229 mm, Gewicht: 454 g

Haas / Brown

Supporting English Learners in the Classroom

Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities
Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-0-8077-6174-8
Verlag: Teachers College Press

Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities

Buch, Englisch, 240 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 229 mm, Gewicht: 454 g

ISBN: 978-0-8077-6174-8
Verlag: Teachers College Press


This resource offers educators evidence-based best practices to help them address the individual needs of English learners with academic challenges and those who have been referred for special education services. The authors include guidance and specific tools to help districts, schools, and classrooms use multi-tiered systems of support (MTSS) and other interventions.

Haas / Brown Supporting English Learners in the Classroom jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.