Buch, Englisch, 289 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 678 g
New Managerial Approaches and Cases
Buch, Englisch, 289 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 678 g
ISBN: 978-981-1982-76-7
Verlag: Springer Nature Singapore
This book includes cutting edge research about the latest technological developments and advances that revolutionise the wine tourism sector and transform the way wine tourism experiences are designed and delivered. In addition, the book includes case studies and research findings showing how wine tourism operators and destinations can nurture, support and implement innovation at various levels, including the experience, the process, the business model and/or the ecosystem level.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
Introduction.- Section 1: Technological advances in wine tourism marketing (5 chapters) Section 2: Technological advances in wine tourism management (5 chapters)Section 3: Technological advances in wine tourism experiences (5 chapters)Section 4: innovation in wine tourism: new approaches and practices (5 chapters)Conclusion – book editors