Producers, Industries, Audiences
Buch, Englisch, 204 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 3846 g
ISBN: 978-1-137-59630-7
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte einzelner Länder Australische und Pazifische Geschichte
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Volkskunde Minderheiten, Interkulturelle & Multikulturelle Fragen
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Volkskunde Indigene Völker
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- 2. Mobility, Migration and Resilience: Multifaceted identities and migrant media in South Australia.- 3. From Marginalisation to a ‘voice of our own’: African media in Australia.- 4. The changing Chinese Community Mediascape since the early 1990s.- 5. Learning to Love Our Voice: Valuing process and product in the analysis of participatory radio for young refugees.- 6. Indigenous Media in Australia.- 7. Korean Immigrant Media and Identity: Minority media, its contributions and constraints.- 8. MasterChef and the ‘Everyday’ Australian: Reception amongst first and second-generation migrants.- 9. Poor Relations: Australian news media representations of ethnic minorities, implications and responses.-