Hannell | Promoting Positive Thinking | Buch | 978-1-84312-257-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 52 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 164 g

Hannell

Promoting Positive Thinking

Building Children's Self-Esteem, Self-Confidence and Optimism
1. Auflage 2005
ISBN: 978-1-84312-257-9
Verlag: David Fulton Publishers

Building Children's Self-Esteem, Self-Confidence and Optimism

Buch, Englisch, 52 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 164 g

ISBN: 978-1-84312-257-9
Verlag: David Fulton Publishers


Help pupils towards increased emotional intelligence using this book's practical ideas for developing confidence and optimism amongst learners.

The book includes:

* An explanation of the differences between self-esteem, confidence and optimism

* Complete coverage of how low self-esteem can manifest itself

* Workable solutions to meet the everyday difficulties faced by all sorts of pupils

Hannell Promoting Positive Thinking jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic and Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction; Chapter 1 Understanding High Self-esteem; Chapter 2 Understanding Self-confidence; Chapter 3 Optimism;


Glynis Hannell



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.