Hartisch / Schaeffer / Hsueh | Computers and Games | Buch | 978-3-031-86584-8 | sack.de

Buch, Englisch, 219 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

Hartisch / Schaeffer / Hsueh

Computers and Games

12th International Conference, CG 2024, Virtual Event, November 25-29, 2024, Revised Selected Papers
Erscheinungsjahr 2025
ISBN: 978-3-031-86584-8
Verlag: Springer Nature Switzerland

12th International Conference, CG 2024, Virtual Event, November 25-29, 2024, Revised Selected Papers

Buch, Englisch, 219 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 365 g

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

ISBN: 978-3-031-86584-8
Verlag: Springer Nature Switzerland


This book constitutes the refereed proceedings of the 12th International Conference on Computers and Games, CG 2024, held as a virtual event, during November 25-29, 2024.

The 17 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 40 submissions. They are organized in the following topical sections: Chess and its Variants; Go and NoGo; General Approaches for Solving and Playing Games; Nonograms; Social Aspects of Games; and Games with Uncertainty.

Hartisch / Schaeffer / Hsueh Computers and Games jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


.- Chess and its Variants.

.- Chess Rating Estimation from Moves and Clock Times Using a CNN-LSTM.

.- Convolutional Neural Networks with Specific Kernels for Computer Chess.

.- Chinese Chess EGTB with Perpetual Check-Chase Rules.

.- Go and NoGo.

.-  Analysing KataGo: A Comparative Evaluation Against Perfect Play in the Game of Go.

.- Solving Linear NoGo with Combinatorial Game Theory.

.- Solving 7x7 Killall-Go with Seki Database.

.- General Approaches for Solving and Playing Games.

.- Compressed Game Solving.

.- Anytime Sequential Halving in Monte-Carlo Tree Search.

.- Monte Carlo Search Algorithms Discovering Monte Carlo Tree Search Exploration Terms.

.- Nonograms.

.- Generating Difficult and Fun Nonograms.

.- Solving Nonograms: A Constraint Satisfaction Approach.

.- Social Aspects of Games.

.- Sexual Harassment in Valorant and Overwatch Voice Chats.

.- Now You See Me: Recognizing the Player’s Arousal Changes in the Game through Game Footage Videos and Game Context Features.

.- Games with Uncertainty.

.- Belief Stochastic Game: A Model for Imperfect-Information Games with Known Positions.

.- A Mathematical Analysis of PlaceIt: a Game of Perfect Online Sorting.

.- Optimal Play of the All Yellow Zombie Dice Game.

.- Zweistein: A Dynamic Programming Evaluation Function for Einstein Wurfelt Nicht!.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.