Havard | Understanding Rivalry and Its Influence on Sports Fans | Buch | 978-1-5225-8125-3 | www.sack.de

Buch, Englisch, 250 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 828 g

Havard

Understanding Rivalry and Its Influence on Sports Fans


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-5225-8125-3
Verlag: Information Science Reference

Buch, Englisch, 250 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 828 g

ISBN: 978-1-5225-8125-3
Verlag: Information Science Reference


While rivalries are a key aspect of the sports world, they are not well understood. It is essential to study how rivalries influence fan behavior in order to predict and identify their effect on social interaction, consumer behavior, and the entertainment industry.

Understanding Rivalry and Its Influence on Sports Fans is an essential reference source that discusses what causes and influences rivalry, as well as how it impacts sport fans. Featuring research on topics such as bracketed morality, competitive sports, and social identity, this book is ideally designed for academics, students, and researchers studying the rivalry phenomenon across such disciplines as psychology, sociology, political science, sport and entertainment, consumer behavior, and marketing.

Havard Understanding Rivalry and Its Influence on Sports Fans jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.