Buch, Englisch, 300 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1041 g
Buch, Englisch, 300 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1041 g
ISBN: 978-1-79980-050-7
Verlag: Business Science Reference
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce is a collection of innovative research that focuses on the importance of mobile services in business development and discusses the provision of decentralized services, mobile commerce and marketing, and new models for the delivery of mobile services such as business-to-consumer and peer-to-peer. While highlighting topics including global market, consumer behavior, and customer satisfaction, this book is ideally designed for business managers, executives, marketers, entrepreneurs, financial advisors, consumer behavior analysts, computer engineers, software developers, IT specialists, students, researchers, and business professionals.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Handheld Programmierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines