Kaufmann / Manarioti | Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing | Buch | 978-1-68318-012-8 | sack.de

Buch, Englisch, 150 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 656 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Kaufmann / Manarioti

Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing

Emerging Research and Opportunities

Buch, Englisch, 150 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 656 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-68318-012-8
Verlag: Business Science Reference


Technology has changed the buying and selling industry. Research of various consumer patterns can result in an increase of profits of organizations and corporations.

Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing is an authoritative reference source featuring the latest scholarly research on best practices of building relationships with online communities to engage consumers. Including various topics and perspectives such as consumer behavior, social media, and search engine optimization (SEO) this publication is ideally designed for professionals, researchers, and students seeking current research on the application of novel technologies in marketing.
Kaufmann / Manarioti Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Hans Ruediger Kaufmann, University of Nicosia, Cyprus.

Agapi Manarioti, The Brand Love, Cyprus.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.