King | Oxford International Skills: Financial Literacy: Teacher's Guide 4-6 | Buch | 978-1-382-04448-6 | www.sack.de

Buch, Englisch, 136 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 1 g

King

Oxford International Skills: Financial Literacy: Teacher's Guide 4-6


1. Auflage 2025
ISBN: 978-1-382-04448-6
Verlag: Oxford University Press

Buch, Englisch, 136 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 1 g

ISBN: 978-1-382-04448-6
Verlag: Oxford University Press


Financial literacy is an essential and powerful life skill. This comprehensive suite of resources (for ages 4 to 14) follows a spiral approach where students build their financial competencies year-on-year. Through real-world contexts and examples, students are equipped with the skills they need to make appropriate financial decisions, both in childhood and beyond.

Teacher's Guide features:

Easy to implement, step-by-step teaching notes for every lesson in Practice Books 4-6.
Clear breakdown of learning objectives covered in each unit.
Key words set out at the start of each unit to develop financial vocabulary.
Guidance on how to deliver engaging lessons, whatever your subject knowledge.
Three-tier differentiation tips to cater to the needs of every student.
Model answers for all Practice Book activities to help track student progress.

King Oxford International Skills: Financial Literacy: Teacher's Guide 4-6 jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.