A Case Study of the Sub-Industry in Turkey
Buch, Englisch, 153 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3207 g
ISBN: 978-1-137-53587-0
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Green Marketing examines the concept of 'Green Marketing' using examples from Turkey and the rest of the world. The book examines Sa-ba Inc. as a case study which is among the pioneering enterprises in Turket's automative sub-industy and its green marketing strategies.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Umweltökonomie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Betriebliches Energie- und Umweltmanagement
Weitere Infos & Material
1. Sustainable Green Marketing 2. Green Marketing Mix 3. Green Consumers and Marketing 4. The Turkish Automotive Sub-Industry 5. A Case From Turkey: SA-BA